Od početka pandemije korona virusa, protekle 3 godine, svet se promenio više nego što se do sada promenio za 30 godina. Sektor obrazovanja se menja iz godine u godinu. Menjaju se metode, pristupi, tehnike, a sve u skladu sa potrebama dece koje su takođe poseban izazov. Razvoj dece više nije isti kao pre 30 ili 40 godina.
Zbog toga kroz prethodno ostvarenu međunarodnu saradnju unapređujemo metodu reedukacije psihomotorike u sladu sa današnjim potrebama u praksi, odnosno u skladu sa potrebama dece.
Na 6. Međunarodnoj konferenciji pod nazivom ''Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji'' koja je održana u Sarajevu, dr Stevan Nestorov i dr Violeta Nestorov su predstavili vizije o reedukaciji psihomotorike u različitim evropskim zemljama. Analiza trenutnih perspektiva o ovim zajedničkim pogledima, predstavljena je u ovom radu, koji sumira i ističe ključne koncepte psihomotoričnosti u evropskom pogledu, fokusiran na integrisanu perspektivu ljudskog bića i važnost pokreta u odnosu razvoj neuropsihičkih struktura. Utemeljivač metode reedukacije psihomotorike u našem regionu,
Prof.dr Svetomir Bojanin, neuropsihijatar, je šezdesetih godina prošlog veka postavio ključne principe psihomotornog tretmana po ugledu na pariski model jer je u Parizu bio na specijalizaciji i to u ustanovi gde je reedukacija psihomotorike i počela da se razvija.
Rad je nastao kao rezultat naše saradnje sa eminentnim evropskim ustanovama koje se bave reedukacijom psihomotorike u Evropi. Nakon skoro 60 godina naš tim je obnovio saradnju sa čuvenim Institutom za reedukaciju psihomotorike u Parizu sa kojima u partnerstvu počinjemo da osavremenjujemo naš koncept. Takođe, ostvarili smo saradnju i sa ustanovama u drugim evropskim državama i u ovom radu smo predstavili novine u oblasti reedukacije psihomotorike kroz prikaz modela u Francuskoj, Italiji, Finskoj, Švedskoj, Belgiji, Luksemburgu, Austriji, Švajcarskoj, Namačkoj, Danskoj, Španiji...